Αντιπροσωπεία του Πανεπιστημίου της Σαγκάη για την Επιστήμη και την Τεχνολογία (USST) της Κίνας επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις του Τομέα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων την Τρίτη 27 Μαΐου 2025. Τα μέλη της αντιπροσωπείας Ms HE Li (USST vice president), SUN Hong (majoring in Personnel Management), GUAN Xiao, (Dr., Prof., majoring in Food Nutrition) και LIU Yangtai, (Dr., Assoc. Prof., majoring in Food Safety) υποδέχτηκαν ο Πρόεδρος του Τμήματος Γεωπονίας καθηγητής Θωμάς Κωτσόπουλος, ο Διευθυντής του Τομέα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων καθηγητής Ευγένιος Κατσανίδης και η Επίκουρη καθηγήτρια του Εργαστηρίου Μικροβιολογίας και Υγιεινής Τροφίμων Αγάπη Δουλγεράκη. Η επίσκεψη έγινε με αφορμή την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ του ΑΠΘ και του USST.
Ο Τομέας Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του Τμήματος Γεωπονίας υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά το Μνημόνιο Συνεργασίας , προσβλέποντας σε μια ενεργή και ουσιαστική συνεργασία με το διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό του ιδρύματος, η οποία αναμένεται να ενισχύσει την πανεπιστημιακή αριστεία, την ακαδημαϊκή πρόοδο και διεθνή παρουσία του ΑΠΘ.




Τμήμα Γεωπονίας, Σχολή Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος